![Duivel :evil:](./images/smilies/icon_duivel.gif)
grts
Als je op de foto klikt kun je de foto groter zien dan is het duidelijkerbarossa chetaa schreef:oo oke , ik heb het nog nooit gezien , dus kan er ook niet echt over oordelen , maar wij zien ons toch meschien eens met een rit , dus dan kan ik het wel zien
Boncari schreef:De quad loopt wel erg onrustig....
hialdertm schreef:halo, ik heb zo alle reacties even bekeken omdat ik zelf ook op zoek ben weer naar een nieuwe quad en dit leek me wel een supermodel. de reden dat ik alweer op zoek ben is omdat ik een agm200cc had. (ook bekend als bashan en italbike)
die heeft me een half jaar bevallen tot de remleiding knapte en toen ik weer een nieuwe had knapte ie binnen een week weer..
hij begon na dat half jaar ook tegen te werken als ik m aanzette (wat al met moeite ging)
krijg ik in het algemeen ook van dit soort problemen met de shineray250? ik weet dat er wat dingen aan kunnen mankeren en ben dan ook niet bang voor vieze handen maar ik wil wel een quad waar je langer mee rijdt dan aan sleutelt.
en nee ik heb niet het geld over voor een veel duurder modeldat kan dan wel een stuk beter zijn maar de quad word bijzaak naast de auto. en de onderdelen zijn wel aardig makkelijk aan te komen begrijp ik?
en ik lees op sommige sites dat het maar een 1 persoons is... ik wil nu wel eens 2 persoons en dat staat ook wel aangegeven op sommige sites, kan iemand vertellen wat het juiste antwoord is (wat er op het verzekeringspapier staat.)
alvast bedankt
SergioBelgium777 schreef:hialdertm schreef:hallo, ik heb zo alle reacties even bekeken omdat ik zelf ook op zoek ben weer naar een nieuwe quad en dit leek me wel een supermodel. de reden dat ik alweer op zoek ben is omdat ik een agm200cc had. (ook bekend als bashan en italbike)
die heeft me een half jaar bevallen tot de remleiding knapte en toen ik weer een nieuwe had knapte ie binnen een week weer..
hij begon na dat half jaar ook tegen te werken als ik m aanzette (wat al met moeite ging)
krijg ik in het algemeen ook van dit soort problemen met de shineray250? ik weet dat er wat dingen aan kunnen mankeren en ben dan ook niet bang voor vieze handen maar ik wil wel een quad waar je langer mee rijdt dan aan sleutelt.
en nee ik heb niet het geld over voor een veel duurder modeldat kan dan wel een stuk beter zijn maar de quad word bijzaak naast de auto. en de onderdelen zijn wel aardig makkelijk aan te komen begrijp ik?
en ik lees op sommige sites dat het maar een 1 persoons is... ik wil nu wel eens 2 persoons en dat staat ook wel aangegeven op sommige sites, kan iemand vertellen wat het juiste antwoord is (wat er op het verzekeringspapier staat.)
alvast bedankt
enigste dat ik je kan zeggen is dat de 250stixe shineray beter is dan de bashan 200 kwalitatief en meer comfort mooiere uitstraling en heel goeie quad voor zijn budget nu er zullen mensen zeggen voor hetzelfde geld kan je een warrior/blaster kopen ik zou zeggen koop die xy250 tenzij je voor de lelijke warriors/blaster er boven verkiest
de problemen vallen mee ,je batterij moet je sowieso vervangen maar eens vervangen door een goeie kwaliteit heb je geen problemen mee is ook veel beter qua baanligging zitcomfort enz en je mag inderdaad met 2 erop.maar wat de prestaties betreft die gaat nie rapper gaan dan je agm200 als je echt rap wilt moet je een andere blok erin bouwen of een turbo of zo
of wat doorsparen voor een duurdere kwalitatieve quad, want da zijn niet echt snelheidsquads wat je er ook aan veranderd...