XeromeX wrote:Quad en volgas? vind er zelf weinig aan
Met 100 door de bochtjes op de landweggetjes hier scheuren, kijk dat is leuk
inderdaad,voor zo dingen gebruik ik veel liever mijn auto,is meer fun,muziekske der bij,kofietje en sigaretjen,en dan scheuren maar,op mijnen quad ziek da nie zo zitten.maar als ik gasten zie die hun quad volledig hebben opgezet om op de weg te rijden,kan ik snappen dat het voor hen wel geestig kan zijn.ik vind dat ieder voor zich moet uitmaken wat gij uitsteekt,zolang hij mij of andere weggebruikers nie in gevaar brengt,vind ik het meer dan ok,beter dan een bomma in nen nieuwen golf.ik vind dat we op een zekere leeftijd terrug een examen zouden moeten afleggen om te zien of we nog de reflexen hebben die nodig zijn om veilig op baan te komen.vooral de oudjes,er is een groot verschil tussen hetgeen zij geleerd hebben 50 jaar geleden,en hetgeen je nu moet leren voor uw rijbewijs,een deftige opfrissing zou zeker geen kwaad kunnen.

,ik wou dat het hier ook zo werd,ik kan er mij ongelooflijk in ergeren
 ,ik wou dat het hier ook zo werd,ik kan er mij ongelooflijk in ergeren 

en ja ,ik snap inderdaad nie dat wij een fortuin moeten uitgeven aan rijbewijs en wegentaks zodat ze ons ten alle tijde kunnen straffen,terwijl er een heel deel zomaar ulder goesting kan doen zonder ze kunnen vervolgd worden.volgens mij is dit geen onverdraagzaamheid,maar gewoon gezond verstand!!
 en ja ,ik snap inderdaad nie dat wij een fortuin moeten uitgeven aan rijbewijs en wegentaks zodat ze ons ten alle tijde kunnen straffen,terwijl er een heel deel zomaar ulder goesting kan doen zonder ze kunnen vervolgd worden.volgens mij is dit geen onverdraagzaamheid,maar gewoon gezond verstand!! 

ik zag het al voor me plat op dat ding achter een vrachtwagen
  ik zag het al voor me plat op dat ding achter een vrachtwagen 

vroeger met mijn 125CC scooter ook, ding ging in het begin maar 115km/u denk je ga hem voorbij komt daar nog snel een auto af en moet je dus even wachten
  vroeger met mijn 125CC scooter ook, ding ging in het begin maar 115km/u denk je ga hem voorbij komt daar nog snel een auto af en moet je dus even wachten   hang je juist in de wind van de camion word je door elkaar geschud
  hang je juist in de wind van de camion word je door elkaar geschud