Zijn er meer quad rijders die de snelweg op gaan??

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: Zijn er meer quad rijders die de snelweg op gaan??

Bericht door stephkewillems1 »

XeromeX schreef:Quad en volgas? vind er zelf weinig aan :p

Met 100 door de bochtjes op de landweggetjes hier scheuren, kijk dat is leuk :)

inderdaad,voor zo dingen gebruik ik veel liever mijn auto,is meer fun,muziekske der bij,kofietje en sigaretjen,en dan scheuren maar,op mijnen quad ziek da nie zo zitten.maar als ik gasten zie die hun quad volledig hebben opgezet om op de weg te rijden,kan ik snappen dat het voor hen wel geestig kan zijn.ik vind dat ieder voor zich moet uitmaken wat gij uitsteekt,zolang hij mij of andere weggebruikers nie in gevaar brengt,vind ik het meer dan ok,beter dan een bomma in nen nieuwen golf.ik vind dat we op een zekere leeftijd terrug een examen zouden moeten afleggen om te zien of we nog de reflexen hebben die nodig zijn om veilig op baan te komen.vooral de oudjes,er is een groot verschil tussen hetgeen zij geleerd hebben 50 jaar geleden,en hetgeen je nu moet leren voor uw rijbewijs,een deftige opfrissing zou zeker geen kwaad kunnen. :bier:
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Boncari schreef:Tegenwoordig moet je in nederland ook praktijk examen doen voor bromfiets en dus ook voor die brommobielen.
Met een brommobiel examen moet je afrijden in een brommobiel. Het zal nog niet zo zwaar zijn als voor een auto, maar het is al een begin! ;)

dan hebben ze in ned. meer gezond verstand dan hier in belgie :afgestudeerd: ,ik wou dat het hier ook zo werd,ik kan er mij ongelooflijk in ergeren :verymad:
den eddy
Quadrider
Quadrider

Bericht door den eddy »

stephkewillems1 schreef:
Boncari schreef:Tegenwoordig moet je in nederland ook praktijk examen doen voor bromfiets en dus ook voor die brommobielen.
Met een brommobiel examen moet je afrijden in een brommobiel. Het zal nog niet zo zwaar zijn als voor een auto, maar het is al een begin! ;)

dan hebben ze in ned. meer gezond verstand dan hier in belgie :afgestudeerd: ,ik wou dat het hier ook zo werd,ik kan er mij ongelooflijk in ergeren :verymad:
Het is ook zo. Rijbewijs is verplicht indien je geboren bent na 14/02/1961.
http://www.aixam-cgm.be/legislation.php?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mja wat is de doelgroep van die speelgoedwagentjes? :roll:
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

den eddy schreef:
stephkewillems1 schreef:

Het is ook zo. Rijbewijs is verplicht indien je geboren bent na 14/02/1961.
http://www.aixam-cgm.be/legislation.php?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mja wat is de doelgroep van die speelgoedwagentjes? :roll:

is al iets,maar ik vind ze toch nie thuishoren op de weg,weg is geen speeltuin!!
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

stephkewillems1 schreef:is al iets,maar ik vind ze toch nie thuishoren op de weg,weg is geen speeltuin!!
Dat denken nog veel meer mensen over quads. ;-) 't is door die onverdraagzaamheid dat de maatschappij verzuurd.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
stephkewillems1
Easy Quadrider
Easy Quadrider

JBX schreef:
stephkewillems1 schreef:is al iets,maar ik vind ze toch nie thuishoren op de weg,weg is geen speeltuin!!
Dat denken nog veel meer mensen over quads. ;-) 't is door die onverdraagzaamheid dat de maatschappij verzuurd.

met da verschil dat ge een rijbewijs nodig hebt om op ne quad te rijden op de openbare weg!! :wink: hetgeen ik nie meer dan logisch vind ,zouden ze beter ook toepassen op voetgangers en fietsers,allen gelijk voor de wet! :bier: hoe wilt ge den boel veilig houden als maar half van de gebruikers de regels kennen? :? en ja ,ik snap inderdaad nie dat wij een fortuin moeten uitgeven aan rijbewijs en wegentaks zodat ze ons ten alle tijde kunnen straffen,terwijl er een heel deel zomaar ulder goesting kan doen zonder ze kunnen vervolgd worden.volgens mij is dit geen onverdraagzaamheid,maar gewoon gezond verstand!! :bier:
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Even terug on-topic, snelweg, ben er net nog stukje opgeweest.

Geen problemen mee zolang ik maar lekker achter een vrachtwagen ofzo kan plakken.
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

Grizzly700 schreef:Even terug on-topic, snelweg, ben er net nog stukje opgeweest.

Geen problemen mee zolang ik maar lekker achter een vrachtwagen ofzo kan plakken.

he hoezo kom je er niet voorbij dan?? :lol: :lol: :p
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

&&^% you :lol: :lol:
Ech wel ! hahaha
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

sorry geintje 8) ik zag het al voor me plat op dat ding achter een vrachtwagen :lol: :lol: :bier:
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

bonzaiking schreef:sorry geintje ik zag het al voor me plat op dat ding achter een vrachtwagen :bier:
Doe ik ook :lol: :lol: :bier:
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Is niet zo erg achter een vrachauto plakken ik doe het ook graag, ik houw nog steeds veilig afstand :mrgreen:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

achter een vrachtwagen hangen is levens gevaarlijk vind ik, omdat je echt last hebt van zijn wind die na de vrachtwagen terug samen komt wordt je door elkaar geschud :crosser: vroeger met mijn 125CC scooter ook, ding ging in het begin maar 115km/u denk je ga hem voorbij komt daar nog snel een auto af en moet je dus even wachten :chagarijn: hang je juist in de wind van de camion word je door elkaar geschud :roll: heb hem later opgevoerd met mallossie stukken knal ik hem vast tegen 140 op de snelweg gelukkig nog recht staand stil gekomen met een kaal plek tot op de doek :oops:
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie