Mijn warrior staat op dit moment redelijk standaard. Het eerste wat ik nu gedaan heb is een rino demper besteld om ook eens aan het tunen te beginnen. Jasper van jj zei dat door gewoon een paar gaten id luchtfilterdeksel te boren hij nog iets beter zou gaan en qua geluid dit ook al verschil maakt. Maar wat doet zo een k&n luchtfilter nu MEER dan gewoon enkele gaatjes bijboren? Ik wil graag op een redelijk goedkope manier meer uit mijn quad gaan halen, vooral dan qua performance EN geluid

. Daarnaast zou ik ook nog spoorverbreders en nerfs willen zetten en bredere banden dan de standaard. Kan mij iemand zeggen dat wanneer ik enkele gaten bijboor of een k&n steek, hoe ik dan moet rejetten en dat in zijn werk gaat? Ik weet dat er hier op het forum het een en ander staat, maar die woorden die gebruikt worden enzo...ik vind t al moeilijk om die in mijn blok te vinden

. Dus graag wat simpele maar toch degelijke uitleg over het hoe en wat dat jetten is, wat een k&n doet en waar ik goedkope spoorverbreders (ertelon) kan vinden of laten maken want die draaier uit as,amai mijn kl*ten...