![Braken :braak:](./images/smilies/icon_braak.gif)
![Braken :braak:](./images/smilies/icon_braak.gif)
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
zou ook voor een ander setje velgen 8" breed van voor zal hem veel beter staan
![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
craemertje schreef:dit trekt op nix eerlijk gezegt.doe dan toch tenminste andere bredere velgen.zo,n hoge banden man![]()
een supermotard is het verre van.je zult dieper in je portemonee moeten sjarten.
gelijk heb je, maar aan de andere kant vraag Nicko zelf wat de mensen er van vinden en als er dan toevallig ook negatieve commentaren gegeven worden kun je het ze niet kwalijk nemen.nelisltz schreef:precies jaa ieder zijn eigen smaak!!!
dus loop niet allemaal te zeuren!!!!!
het is ook niet mijn smaak,maaaaar ik vind het wel een mooi strak machien!!
dus laat ze toch zeveren.
![]()
![]()
![]()
grth
idd. 100%mee eens.Pyloz schreef:je kan een mening geven en een mening geven
in die zin dat je kan zeggen dat de quad op niets trekt of je zegt gewoon dit vind ik iets minder maar dit vind ik goed gedaan
kritiek aanvaarden moet je kunnen, maar kritiek geven of opmerkingen op een accepteerbare manier geven is ook een kunst
ik stel voor dat je eens een clipje maakt met die ferrarri aan de gangwat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha
he he eindelijk eens een keer wat meer mensen die t met elkaar eens zijn!!!!!hahahatjobbie schreef:idd. 100%mee eens.Pyloz schreef:je kan een mening geven en een mening geven
in die zin dat je kan zeggen dat de quad op niets trekt of je zegt gewoon dit vind ik iets minder maar dit vind ik goed gedaan
kritiek aanvaarden moet je kunnen, maar kritiek geven of opmerkingen op een accepteerbare manier geven is ook een kunst
ik stel voor dat je eens een clipje maakt met die ferrarri aan de gangwat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha