Yamaha Raptor 350 Blue Supermotard
Re: Yamaha Raptor 350 Blue Supermotard
die bandjes en veel te smal naar mijn zin
zou ook voor een ander setje velgen 8" breed van voor zal hem veel beter staan
zou ook voor een ander setje velgen 8" breed van voor zal hem veel beter staan
suzuki ltz 400 special edition
-
- Quadrider
dit trekt op nix eerlijk gezegt.doe dan toch tenminste andere bredere velgen.zo,n hoge banden man
een supermotard is het verre van.je zult dieper in je portemonee moeten sjarten.
een supermotard is het verre van.je zult dieper in je portemonee moeten sjarten.
-
- Quad Master
craemertje schreef:dit trekt op nix eerlijk gezegt.doe dan toch tenminste andere bredere velgen.zo,n hoge banden man
op de foto's te zien, lijkt me dat laatste me geen probleem
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
heb dit niet gedaan om dat het anders te duur werd dus jah.
als ik iets anders had gewild dan had ik dat wel gekocht.
als ik iets anders had gewild dan had ik dat wel gekocht.
precies jaa ieder zijn eigen smaak!!!
dus loop niet allemaal te zeuren!!!!!
het is ook niet mijn smaak,maaaaar ik vind het wel een mooi strak machien!!
dus laat ze toch zeveren.
grth
grth
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
-
- Quadrider
laat het dan maar.we hebben al lang nix meer gezegt .chit man je heb dan een eerlijke mening en je word dan bestempelt als zeveraar we kunnen je enkel maar op de goeie richting zetten.
-
- Quadverslaafde
gelijk heb je, maar aan de andere kant vraag Nicko zelf wat de mensen er van vinden en als er dan toevallig ook negatieve commentaren gegeven worden kun je het ze niet kwalijk nemen.nelisltz schreef:precies jaa ieder zijn eigen smaak!!!
grth
ik kan natuurlijk wel brgrijpen dat dit niet bepaald leuk voor een persoon is, je hoort toch liever positief nieuws al moet ik me zelf dit keer ook bij de andere kant voegen. maar ieder z,n smaak natuurlijk.
ik zou deze persoonlijk snel verkopen, tijdelijk op je normale crossbandjes rijden en doorsparen voor een mooie set.
heb een mooi zwart ss set gezien op marktplaats misschien ziet er dat beter uit
http://link.marktplaats.nl/425937201
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
idereen zijn eigen smaak , en niet iedereen zijn beurs is even groot , maar als ik zo op de achtergrond kijk van de voorlaaste foto ?? ziet goed uit zie dat je van kanten van zuid limburg komt teminste maastricht airport zal mee bedoelt worden maastricht aachen airport , zo als goed weet liggen daar ook verschillende auto dealers BMW audi en die dealers klasse hoger.
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
vin heb wel grapig ik zal hem wel wat breeder maaken van achter
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hey, al ferm gestart, maar zoals ze zeggen hier, ik ben ook bezig met men 350 Raptor, zou niet te vlug Supermotard zeggen tegen de uwen. k'Weet dat uw bedoeling zal zijn om hem te krijgen tot zoals er hier exclusive exemplaren zijn, maar geduld en veel werk loont. Het steekt waarschijnlijk een beetje in de ogen van die mensen die al heel hun quad verbouwd hebben om uiteindelijk het terecht een supermotard te kunnen noemen.
1 opmerkingske, vind indedaad die voorste banden toch ook wel iets te hoog, staat zo een beetje zoals een crossquad, niet?
Maar aalesinds, je bent goe bezig.
Steve
1 opmerkingske, vind indedaad die voorste banden toch ook wel iets te hoog, staat zo een beetje zoals een crossquad, niet?
Maar aalesinds, je bent goe bezig.
Steve
je kan een mening geven en een mening geven
in die zin dat je kan zeggen dat de quad op niets trekt of je zegt gewoon dit vind ik iets minder maar dit vind ik goed gedaan
kritiek aanvaarden moet je kunnen, maar kritiek geven of opmerkingen op een accepteerbare manier geven is ook een kunst
ik stel voor dat je eens een clipje maakt met die ferrarri aan de gang wat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha
in die zin dat je kan zeggen dat de quad op niets trekt of je zegt gewoon dit vind ik iets minder maar dit vind ik goed gedaan
kritiek aanvaarden moet je kunnen, maar kritiek geven of opmerkingen op een accepteerbare manier geven is ook een kunst
ik stel voor dat je eens een clipje maakt met die ferrarri aan de gang wat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha
-
- Quadverslaafde
idd. 100%mee eens.Pyloz schreef:je kan een mening geven en een mening geven
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
he he eindelijk eens een keer wat meer mensen die t met elkaar eens zijn!!!!!hahahatjobbie schreef:idd. 100%mee eens.Pyloz schreef:je kan een mening geven en een mening geven
zonder geluk komde nerges
tgb target dakar nr. 7
tgb target dakar nr. 7
-
- Quadverslaafde
zal proberen te regelen dat ik de ferrari even laat draaien.
denk dat ik dat wel voor elkaar krijg en anders pak ik een andere dikke bak.
staan er genoeg
en nog ff over die kritiek. ik kan dat wel hebben. als ik er zelf maar plezier van heb.
denk dat ik dat wel voor elkaar krijg en anders pak ik een andere dikke bak.
staan er genoeg
en nog ff over die kritiek. ik kan dat wel hebben. als ik er zelf maar plezier van heb.