en veel te smal
 en veel te smal   naar mijn zin
 naar mijn zin   
 zou ook voor een ander setje velgen 8" breed van voor zal hem veel beter staan

en veel te smal
 en veel te smal   naar mijn zin
 naar mijn zin   

craemertje schreef:dit trekt op nix eerlijk gezegt.doe dan toch tenminste andere bredere velgen.zo,n hoge banden man
een supermotard is het verre van.je zult dieper in je portemonee moeten sjarten.

.chit man je heb dan een eerlijke mening en je word dan bestempelt als zeveraar
 .chit man je heb dan een eerlijke mening en je word dan bestempelt als zeveraar  we kunnen je enkel maar op de goeie richting zetten.
 we kunnen je enkel maar op de goeie richting zetten.
gelijk heb je, maar aan de andere kant vraag Nicko zelf wat de mensen er van vinden en als er dan toevallig ook negatieve commentaren gegeven worden kun je het ze niet kwalijk nemen.nelisltz schreef:precies jaa ieder zijn eigen smaak!!!
dus loop niet allemaal te zeuren!!!!!
het is ook niet mijn smaak,maaaaar ik vind het wel een mooi strak machien!!
dus laat ze toch zeveren.

grth

ziet goed uit
  ziet goed uit  zie dat je van kanten van zuid limburg komt teminste maastricht airport
 zie dat je van kanten van zuid limburg komt teminste maastricht airport  zal mee bedoelt worden maastricht aachen airport , zo als goed weet liggen daar ook verschillende auto dealers BMW audi  en die dealers
 zal mee bedoelt worden maastricht aachen airport , zo als goed weet liggen daar ook verschillende auto dealers BMW audi  en die dealers  klasse hoger.
 klasse hoger.

wat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha
 wat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha
idd. 100%mee eens.Pyloz schreef:je kan een mening geven en een mening geven
in die zin dat je kan zeggen dat de quad op niets trekt of je zegt gewoon dit vind ik iets minder maar dit vind ik goed gedaan
kritiek aanvaarden moet je kunnen, maar kritiek geven of opmerkingen op een accepteerbare manier geven is ook een kunst
ik stel voor dat je eens een clipje maakt met die ferrarri aan de gangwat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha

he he eindelijk eens een keer wat meer mensen die t met elkaar eens zijn!!!!!hahahatjobbie schreef:idd. 100%mee eens.Pyloz schreef:je kan een mening geven en een mening geven
in die zin dat je kan zeggen dat de quad op niets trekt of je zegt gewoon dit vind ik iets minder maar dit vind ik goed gedaan
kritiek aanvaarden moet je kunnen, maar kritiek geven of opmerkingen op een accepteerbare manier geven is ook een kunst
ik stel voor dat je eens een clipje maakt met die ferrarri aan de gangwat een zalig machien!! ik zou gewoon daar slapen haha