@sander.w: Ja, het is natuurlijk geen nieuwe quad, en daar ben ik me ook bewust van, dus gewoon alles nakijken en als ik iets tegenkom bijwerken, dan kan ie weer lang mee.
Tnx! Er komen wel nog andere veren onder zodat hij terug iets omhoog staat, aangezien ik alleen off-road rijd.
Nu staat hij op ong 120 cm vanvoor, en standaard was dit 105 cm, dus 15 met de ori veren. Met andere veren (YFZ) komt hij wss rond de 115-118 cm.
De laatste tijd startte mn Banshee minder goed (10x trappen) en daarna ging hij wel, en als hij dan 1x aan de gang was geweest bleef hij ook gaan, en startte hij ook na 1x trappen.
Maar nu startte hij van de week helemaal niet..
Hij vonkte ook heel licht, en soms niet. Dus dachten we dat het de spoel (startkrans) ging zijn.
Deze laten uitmeten, bleek dat die nog in orde was. Terug erop gezet, vliegwiel erop en hij startte na 1x trappen.
Dus de zijkap er maar terug opgezet, luchtfilterhuis er terug in, en toen moest ik weer 10x trappen..
Dan gisteren maar de carbs zuiver gemaakt, maar nog geen verschil.
Hij vonkt, en krijgt benzine, maar ik denk dat hij te weinig benzine krijgt.
Als we benzine rechtstreeks in de carbs doen start hij direct.
De sproeiers die erin zitten zijn 200/25: zijn deze te klein? Motor is volledig standaard.
Weet iemand mij helpen met dit vervelende probleem? Ik zou graag weer normaal kunnen rijden..
-Laurens- schreef:
Terug erop gezet, vliegwiel erop en hij startte na 1x trappen.
Dus de zijkap er maar terug opgezet, luchtfilterhuis er terug in, en toen moest ik weer 10x trappen..
En wat als je weer eens terug gaat naar waar hij het wel deed?
als er een keering lek is gaat hij vaak hoger stationair lopen of roken omdat er tranny oil in de verbrandingsruimte komt
kan het niet de plaatjes van je membraam zijn die te ver open staan dan krijg je ook zulke klachten