Ik heb nu de papieren aangevraagd dat ik er toch mee zou kunnen rijden want de gerechtelijke procedure ging mij veel te veel kosten .
1)Toen ik de laatst aan het poetsen was en deze verticaal wou zetten om de onderkant de poetsen droop er een grote hoeveelheid olie uit , bij vele uren internet onderzoek heb ik gevonden dat het probleem de "breather " was , er zat namelijk geen in . Kort gezegd dus heb ik een beetje zitten offroaden met een gat in mijn motorblok .
Heeft hier iemand ervaring mee of weet iemand een site die snel zulke artikels levert want normaal moet er ook een soort systeem zijn van buisjes waardoor het te veel aan olie goed weg kan vloeien .
En als ik de juiste artikels vindt moet ik dan het motorblok eruit halen want deze zit op een erg krappe plek .
2) deze lekt ook wat olie ter hoogte van de schakeling pedaal ik geloof dat dit van de dichting komt , kan ik deze gewoon van buiten uit vervangen ?
3) De linker achterband van mijn quad rijd een beetje zig zag , het ligt niet aan de as want deze beweegt niet mee , ik zie als ik deze een beetje voor en achter uit duw .
Eerst dacht ik dat het door de zand tussen de velg en de band was , deze heb ik zo gekocht en niet gezien weet niet hoe dit er tussen is kunnen komen . Dus ik de velg er af gehaalt , de band eraf gehaalt en proper gemaakt en terug erop gezet maar dit heeft totaal geen verschil gemaakt . Kan het misschien aan de velg liggen of is de velg krom ?
Bij voorkeur bied ik mijn excuses al aan voor eventueel taal fouten .
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)