Problemen Banshee
Problemen Banshee
Misschien als jullie mijn "voorstel pagina " gelezen weten jullie dat ik een banshee heb gekocht waarbij er met de papieren zijn geknoeid .
Ik heb nu de papieren aangevraagd dat ik er toch mee zou kunnen rijden want de gerechtelijke procedure ging mij veel te veel kosten .
1)Toen ik de laatst aan het poetsen was en deze verticaal wou zetten om de onderkant de poetsen droop er een grote hoeveelheid olie uit , bij vele uren internet onderzoek heb ik gevonden dat het probleem de "breather " was , er zat namelijk geen in . Kort gezegd dus heb ik een beetje zitten offroaden met een gat in mijn motorblok .
Heeft hier iemand ervaring mee of weet iemand een site die snel zulke artikels levert want normaal moet er ook een soort systeem zijn van buisjes waardoor het te veel aan olie goed weg kan vloeien .
En als ik de juiste artikels vindt moet ik dan het motorblok eruit halen want deze zit op een erg krappe plek .
2) deze lekt ook wat olie ter hoogte van de schakeling pedaal ik geloof dat dit van de dichting komt , kan ik deze gewoon van buiten uit vervangen ?
3) De linker achterband van mijn quad rijd een beetje zig zag , het ligt niet aan de as want deze beweegt niet mee , ik zie als ik deze een beetje voor en achter uit duw .
Eerst dacht ik dat het door de zand tussen de velg en de band was , deze heb ik zo gekocht en niet gezien weet niet hoe dit er tussen is kunnen komen . Dus ik de velg er af gehaalt , de band eraf gehaalt en proper gemaakt en terug erop gezet maar dit heeft totaal geen verschil gemaakt . Kan het misschien aan de velg liggen of is de velg krom ?
Bij voorkeur bied ik mijn excuses al aan voor eventueel taal fouten .
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Ik heb nu de papieren aangevraagd dat ik er toch mee zou kunnen rijden want de gerechtelijke procedure ging mij veel te veel kosten .
1)Toen ik de laatst aan het poetsen was en deze verticaal wou zetten om de onderkant de poetsen droop er een grote hoeveelheid olie uit , bij vele uren internet onderzoek heb ik gevonden dat het probleem de "breather " was , er zat namelijk geen in . Kort gezegd dus heb ik een beetje zitten offroaden met een gat in mijn motorblok .
Heeft hier iemand ervaring mee of weet iemand een site die snel zulke artikels levert want normaal moet er ook een soort systeem zijn van buisjes waardoor het te veel aan olie goed weg kan vloeien .
En als ik de juiste artikels vindt moet ik dan het motorblok eruit halen want deze zit op een erg krappe plek .
2) deze lekt ook wat olie ter hoogte van de schakeling pedaal ik geloof dat dit van de dichting komt , kan ik deze gewoon van buiten uit vervangen ?
3) De linker achterband van mijn quad rijd een beetje zig zag , het ligt niet aan de as want deze beweegt niet mee , ik zie als ik deze een beetje voor en achter uit duw .
Eerst dacht ik dat het door de zand tussen de velg en de band was , deze heb ik zo gekocht en niet gezien weet niet hoe dit er tussen is kunnen komen . Dus ik de velg er af gehaalt , de band eraf gehaalt en proper gemaakt en terug erop gezet maar dit heeft totaal geen verschil gemaakt . Kan het misschien aan de velg liggen of is de velg krom ?
Bij voorkeur bied ik mijn excuses al aan voor eventueel taal fouten .
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Re: Problemen Banshee
Wat betreft probleem nummer 2: Hoe ik het altijd deed, was een schroef in de keerring draaien en zo de keerring eruit trekken met een tang.
Re: Problemen Banshee
de velg kan idd krom zijn daar deze velg vaak in en op rotondes tegen het verhoogde midden deel komt,even een verkeerde stuurbeweging en je klapt ergens tegen aan met die band.
Re: Problemen Banshee
Nu nog eens kijken waar ik deze kan bestellen en dan uit proberen bedanktMus schreef:Wat betreft probleem nummer 2: Hoe ik het altijd deed, was een schroef in de keerring draaien en zo de keerring eruit trekken met een tang.
Re: Problemen Banshee
dutchmoose schreef:de velg kan idd krom zijn daar deze velg vaak in en op rotondes tegen het verhoogde midden deel komt,even een verkeerde stuurbeweging en je klapt ergens tegen aan met die band.
Hoe kan ik daarvan zeker zijn want het zelfde model velg vinden zal wel redelijk duur zijn , bedankt
- DriveandgoSR
- Quadfanaat
- Berichten: 88
- Lid geworden op: vr 12 mar, 2010 15:48
Re: Problemen Banshee
Kont op de krik in 1e versnelling zetten en even gas geven en goed op velg letten
- Jason McCoy
- Quad GOD
- Berichten: 8394
- Lid geworden op: zo 24 jul, 2011 18:25
- Locatie: Lunteren
Re: Problemen Banshee
Kan ook je hup zijn natuurlijk. Dus idd je velg testen maar zeker ook even je hup. Test je op dezelfde manier trouwens
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
- DriveandgoSR
- Quadfanaat
- Berichten: 88
- Lid geworden op: vr 12 mar, 2010 15:48
Re: Problemen Banshee
Ja vergeten idd hub zou ook goed kunnen.
Re: Problemen Banshee
waar kwam die olie juist uit gelopen ?
Als je hem achterover zet kan er ook benzine uit de carburators teruglopen in de luchtfilterbak, misschien is het dat geweest ?
Als je hem achterover zet kan er ook benzine uit de carburators teruglopen in de luchtfilterbak, misschien is het dat geweest ?
Re: Problemen Banshee
Olie kwam van net boven de achterveer , daar bevindt zich een bevestigingspunt van de het motoblok .JohnBeton schreef:waar kwam die olie juist uit gelopen ?
Als je hem achterover zet kan er ook benzine uit de carburators teruglopen in de luchtfilterbak, misschien is het dat geweest ?
En daar onder zit dat het gaatje waar normaal de "breather " in moest zitten .
bij de voorbeeld foto is het waar de blauwe buisjes vandaan komen .