project: X ofjaa eigelijk R foto's van de nieuwe kappen op pagina 15
-
- Quadrider
- Berichten: 330
- Lid geworden op: do 01 dec, 2005 18:37
ziet er tog goed uit gaat wel lekker zo te zien
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
oke op de 4e pagina staan goede fotos van de a-arm met balljoint
en dit is wat ik van plan ben.
de draad zien op te meten van deze balljoint
dan draai ik bussen met waar ik die draad in tap.
dan zaag ik de balljoints die ik er nu aan heb zitten eraf zoals op onderstaande tekening te zien is.
vervolgens laat ik die bus op de zelfde plek terug lassen en klaar is het
k ben benieuwd wat jullie van dit idee vinden
en dit is wat ik van plan ben.
de draad zien op te meten van deze balljoint
dan draai ik bussen met waar ik die draad in tap.
dan zaag ik de balljoints die ik er nu aan heb zitten eraf zoals op onderstaande tekening te zien is.
vervolgens laat ik die bus op de zelfde plek terug lassen en klaar is het
k ben benieuwd wat jullie van dit idee vinden
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Fré schreef:het enige is: hoe ga je die borgen? met een contermoer worden je armen dan iets breder, en wil je dat wel (ook rekening houdend met de breedte van je bovenarmen)?
ik wil het borgen met een borg moer inderdaad
maar daar kan ik rekening mee houden als ik dat met die bussen doe want dan maak ik de bus gewoon iets korter
CustomCoatingsHelvoirt
als je het alleen maar doet om ze te coaten, zou ik een andere oplossing zoeken
de balljoints die je nu wil gaan gebruiken, zijn leuk voor de bovenste A-armen, maar ik ben van mening, niet voor onder
zelfs Wil v/d Laan, die A-armen heeft gemaakt voor raptor met deze balljoints is van dit concept afgestapt, om dat ze simpelweg niet sterk genoeg zijn
de overgang van draad, achter de contermoer, naar de ball is zo dun, dat hij daar breekt (en dat is niet leuk als je heel hard gaat)
ken je het systeem van meassen
daar zit een plaat aan het eind van je A-arm waar je de balljoint aan vast bout met 3 bouten, ik denk een betere optie dan deze
de balljoints die je nu wil gaan gebruiken, zijn leuk voor de bovenste A-armen, maar ik ben van mening, niet voor onder
zelfs Wil v/d Laan, die A-armen heeft gemaakt voor raptor met deze balljoints is van dit concept afgestapt, om dat ze simpelweg niet sterk genoeg zijn
de overgang van draad, achter de contermoer, naar de ball is zo dun, dat hij daar breekt (en dat is niet leuk als je heel hard gaat)
ken je het systeem van meassen
daar zit een plaat aan het eind van je A-arm waar je de balljoint aan vast bout met 3 bouten, ik denk een betere optie dan deze
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadrider
- Berichten: 469
- Lid geworden op: zo 25 jun, 2006 21:56
- Locatie: Nieuw Wehl
- Contacteer:
dit lijkt mij het beste planyamaha tri-z schreef:oke op de 4e pagina staan goede fotos van de a-arm met balljoint
en dit is wat ik van plan ben.
de draad zien op te meten van deze balljoint
dan draai ik bussen met waar ik die draad in tap.
dan zaag ik de balljoints die ik er nu aan heb zitten eraf zoals op onderstaande tekening te zien is.
vervolgens laat ik die bus op de zelfde plek terug lassen en klaar is het
k ben benieuwd wat jullie van dit idee vinden
Polaris outlaw 525 IRS
Iets zoals dit ?mx jake schreef:als je het alleen maar doet om ze te coaten, zou ik een andere oplossing zoeken
de balljoints die je nu wil gaan gebruiken, zijn leuk voor de bovenste A-armen, maar ik ben van mening, niet voor onder
zelfs Wil v/d Laan, die A-armen heeft gemaakt voor raptor met deze balljoints is van dit concept afgestapt, om dat ze simpelweg niet sterk genoeg zijn
de overgang van draad, achter de contermoer, naar de ball is zo dun, dat hij daar breekt (en dat is niet leuk als je heel hard gaat)
ken je het systeem van meassen
daar zit een plaat aan het eind van je A-arm waar je de balljoint aan vast bout met 3 bouten, ik denk een betere optie dan deze
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Vincenzo schreef:waarom linkse en rechtse draadtappen?Dutje#82 schreef:bart, het is M10x1.25 (spoed dus) je hebt linkse en rechtse draadtappen nodig !
jaa dat vraag ik me ook af
volgens mij maakt de draad richting niet uit
@mx jake
ik heb net even met maessen gebelt en uitgelegt wat ik van plan was.
die vertelde dat hun dat systeem ook gebruikte en da dat het best is en het sterkst.
ook heb ik bij verschillende aftermarket merken gekeken en aantal daarvan gebruiken het zelfde systeem.
onderanderen:
janssen motorsports
eyeball engeneering
jb racing
enzovoorts
Laatst gewijzigd door epix no-fear op wo 29 nov, 2006 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
ja M10 is den draaddiameter en 1.25 is de spoed staat toch nergens bij welke kant de draad is? gewoon alle 2 rechtse draad das het makkelijkstyamaha tri-z schreef:Vincenzo schreef:waarom linkse en rechtse draadtappen?Dutje#82 schreef:bart, het is M10x1.25 (spoed dus) je hebt linkse en rechtse draadtappen nodig !
jaa dat vraag ik me ook af
volgens mij maakt de draad richting niet uit
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Vincenzo schreef:ja M10 is den draaddiameter en 1.25 is de spoed staat toch nergens bij welke kant de draad is? gewoon alle 2 rechtse draad das het makkelijkstyamaha tri-z schreef:Vincenzo schreef: waarom linkse en rechtse draadtappen?
jaa dat vraag ik me ook af
volgens mij maakt de draad richting niet uit
jaa dat denk ik ook temeer omdat je anders ook weer 2 verschillende balljoints moeten kopen
CustomCoatingsHelvoirt